środa, 27 lutego 2013

Origami modułowe

Paw    

Motyl

Wazony z kwiatami i sercem

Kogut

Łabędź

Mini helikopter


Mini łabędź

Skorpion

Helikopter

            Kurczak                                                         Koszyczek

                                                                 

                               Kot                                                         Kurczak 2


Motor

Tutaj http://stranamasterov.ru/taxonomy/term/451%2C328?page=1 lub tu http://stranamasterov.ru/taxonomy/term/15?page=4 znajdują się prace na których się wzorowałem i wiele innych.





13 komentarzy:

  1. Jej! Gratuluję zdolności i cierpliwości:) Najbardziej podoba mi się paw...wiadomo dlaczego:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezwykłe prace. Cóż za precyzja! Paw jest cudowny. Dziękuję za odwiedziny i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowicie piękne, podziwiam Twoją cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że trafiłam bratnią duszę. Jestem trenerem origami. Na moim blogu http://www.zdolnosc-tworzenia.blogspot.com/, znajdziesz więcej.
    Ja dokarmiam, bo już były przymrozki. Malutkim ptaszkom wówczas jest trudno o owady i robaki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko! To ty robiłaś ?! Paw powalił mnie na kolana! Musiało zająć Ci to mnóstwo czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, z rozpędu rodzaj żeński wpisałam ;) Oczywiście: "robiłEŚ" ;)

      Usuń
    2. No robiłem go trochę ale się opłaciło a pomyłkę wybaczam:)

      Usuń
  6. rzeczywiście paw jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za ślad po Twojej obecności:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...