środa, 27 sierpnia 2014

Tropy wydry

Może pamiętacie post w którym pokazałem wam tropy zwierząt. Jeśli nie, wystarczy kliknąć tutaj. Przypomniało mi się ostatnio, że część z nich nie oznaczyłem, w tym tych co mnie najbardziej ciekawiły. Zdjęcia odnalazłem w moim "archiwum" i wrzuciłem na forum przyroda. Na pierwszy ogień wybrałem dwa i okazało się że należą do wydry. Przyznam, że trochę mnie to zdziwiło, bo w pobliżu jest tylko malutki leśny strumyczek, ale oznaczenia podjął się ktoś z wydziału drapologii, więc myślę, że jest na pewno dobrze. Jest to dla mnie duża niespodzianka, ale bardzo pozytywna:)



Od piątku do niedzieli byłem w Warszawie, dlatego też nie zaglądałem do Was, ale powoli odrabiać zaległości.  Relacja z Warszawy już niedługo:)

Na koniec jeszcze dwie informacje.
1.W prawym górnym rogu jest ankieta aktywna jeszcze przez 4 dni - zapraszam do głosowania.
2.Dziś u mnie na blogu jest po prostu nawał wejść nigdy nie miałem tylu w jeden dzień. Dzisiejsza liczba jest kilkukrotnie większa niż zazwyczaj - mieliście kiedyś taką sytuację?  Zdarza Wam się mieć po 1000 wejść dziennie? Nie mówię o tych co mają ponad 300 obserwatorów,  po 200 komentarzy pod postami i ogólnie po kilkaset tysięcy wejść bo na takich blogach to myślę że się zdarza, ale chodzi mi o takie mniejsze blogi:) Ciekawy jestem odpowiedzi:)



Pozdrawiam Karmnik54:)






49 komentarzy:

  1. i have been getting 'spam' hits from turkey recently. usually they hit 21 times on one post. i've had this happen from russia and the ukraine, also. i'm not certain why these spambots come through and bounce off blog posts.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż... nie miałam jeszcze takiego nagłego skoku - mam regularnie między 100 a 170 wejść zaraz po opublikowaniu nowego posta a ok 40 - 50 w późniejszych dniach. Nie wiem czym to może być spowodowane, może jakieś słowo okazało się bardzo często szukane w googlu. Musze się zimą rozejrzeć za podobnymi śladami u mnie w lasach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam z wejściami jak ty tylko ten przypadek się przyplątał:) Pozdrawiam:) A zimą to bardzo łatwo znaleźć takie tropy:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Ciekawe te zdjęcia, pozdrawiam :) Cieszę się, że sama przyczyniam się do tak ambitnej cyferki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany!! ciekawe ślady miało być... już śpię :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno łasicowate - ale po takich odciskach ja bym typował co najwyżej do 30% trafności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam się tak nie znam ale stwierdziłem że jak z takiego wydziału ktoś napisał to pewnie się dobrze zna co nie znaczy że nie myli:) Pozdrawiam;)

      Usuń
    2. dla tego piszę że ja bym typował - są ludzie którzy mając stały dostęp do wydr, dokładnie znają punkty charakterystyczne ich tropów.

      Usuń
    3. wiem o co Ci chodzi:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Ja mam zdjęcia wydry, które wstawię w następnym poście. Fajny zbieg okoliczności... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Otter's prints must be rare in your área, nice shot. I have a book on animal tracks, it's a very useful guide, and I have just looked at it, and also comfirm your sighting.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka książka to by mi się przydała:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Dobrze poznać tropy zwierząt, mało się na tym znam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No - forum.przyroda.org to jednak potęga. Szkoda, ale wydry jeszcze nie ustrzeliłem fotograficznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety, o tylu wejściach mogę jedynie pomarzyć. Lubię wyszukiwać tropy zwierząt i rozglądam się za jakąś książką na ten temat. Gdy wszedłem na Twoją stronę, mój program antywirusowy powiedział: wykryto zagrożenie. Pochodzi ono ze strony 404 bajery na stronę. Masz coś od nich?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to był jednorazowy przypadek bo tak to mam w granicach 100 trochę ponad może. A od nich mam jeden gadżet dzięki za informacje usunę go :)

      Usuń
    2. Jest już ok. Komunikat nie wyskakuje. To musiał być gadżet, który usunąłeś.

      Usuń
    3. Dzięki za sprawdzenie:)

      Usuń
  11. zdarza się,że nagle jeden dzień zadziwi wejściami choć codziennie jest umiarkowanie,pozdrowienia!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też się zdarzy ale aż tak to jednak szok:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  12. Śnieg ???.. :-))) Thanks for your comment..

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze, że zagadka tropu się wyjaśniła. Co do wejść, to nie miałam jeszcze takiej sytuacji.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wydra, to rzeczywiscie wyczekiwany gosc:) Pozdrawiam:))
    Gratuluje popularnosci bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hejka :)
    Wstawiłam u siebie fotkę śladów, nie wiem czy wystarczająco wyraź Pozną, Jestem ciekawa czyje one są. Możesz zerknąć? Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa informacja o śladach wydry !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki wielkie :))))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Czasem sie tak zdarza, ze liczba wejsc szybuje pionowo w gore, bez wplywu na komentarze, a wiec zapewne spamiarze, choc raczej automatyczni. Ja wlaczylam weryfikacje komentarzy, bo dziennie musialam kasowac setki anonimowych spamerow wciskajacych swoje linki. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wydra jest ślicznym zwierzątkiem. Jak fajnie pływa na plecach i w łapkach trzyma rybę pałaszując ją:) Byłam tego świadkiem, niestety nie zawsze noszę aparat fotograficzny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takich przypadkach właśnie zawsze się coś trafia, ale nie zawsze można zabrać ze sobą aparat:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  20. Twój blog jest interesujący, na pewno zagląda tu mnóstwo obserwatorów zainteresowanych życiem zwierząt. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Te ślady są niesamowite. Nigdy nie widziałam na żywo wydry.
    1000 wejść? prawdę mówiąc to nie wiem. Chyba nigdy tego nie doświadczyłam. Nie jestem na FB lub innej platformie.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz wiem na pewno że to był spam:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  22. Liczyłem na letnie tropy, zaskoczyłeś mnie tymi zimowymi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem dobrze przejrzeć starsze fotki:) Pozdrawiam:)

      Usuń

Dziękuje za ślad po Twojej obecności:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...