środa, 3 grudnia 2014

Epiblema foenella

Opisu nie znalazłem:)


40 komentarzy:

  1. Jaki ma fajny, biały znak na plecach. Przypomina łacińską omegę.
    Wiele jest interesujących motyli.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy egzemplarz, z jakąś zwójką mi się kojarzy. Nieźle wypatrzony.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie Tobie zapozowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. http://www.lepidoptera.eu/show.php?ID=3009&country=PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki tutaj patrzyłem ale dokładnego opisu nie znalazłem i zdecydowałem się nic nie pisać:)

      Usuń
  5. Rzeczywiscie, ciekawy ten znak , przypomina omege albo podkowe;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na fajny kształt na skrzydłach, jak maźnięty pędzlem :) Czy mi się wydaje, czy nie ma jednego czułka?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wypatrzyłaś:) Brak jednego czułka:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Taki mały zgrabniutki owad:) Do twarzy mu w tym soczystym, zielonym kolorze liścia. Bardzo ładne zdjęcie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciał inaczej pozować:) Tylko na liściu był spokojny:)

      Usuń
  8. Ciekawa ćma. Podobno w tłumaczeniu jest nazywana Biała stopa Bell.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful! Greetings from Montreal, Canada. :)

    OdpowiedzUsuń

  10. To z bieżących zdjęć ?? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyszedł na tym listku. Jakbyś jeszcze rękę wyretuszował, to by było naprawdę super na tym szarmy tle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałem trzymać tego liścia:) Niestety z programami do przeróbki u mnie marnie i za bardzo nie umiem jej usunąć:)

      Usuń
    2. wystarczyło nawet w takich "banałach" jak picassa , czy Irfav View po prostu wziąć liść w ramkę, wykopiować i wkleić do nowego obrazu...

      Usuń
    3. "banały" zależy dla kogo programy do obróbki jakoś mnie nie ciągną ale myślę że kiedyś na pewno się nauczę:)

      Usuń
  12. Ciekawy osobnik, fajny ma znaczek.

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Dzięki zapraszam częściej:)

      Ps. Jestem chłopakiem:) Pozdrawiam:)

      Usuń

Dziękuje za ślad po Twojej obecności:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...