środa, 26 lutego 2014

Pierwsza rocznica blogowania i wyróżnienie Liebster Blog

Trudno w to uwierzyć, ale dokładnie dziś mija rok od opublikowania mojego pierwszego posta, więc  opowiem wam jak narodził się pomysł na blogowanie i zrobię małe podsumowanie.
A zaczęło się od origami. Na początku bardzo mnie to wciągnęło mimo, że początek był ciężki. Mało brakowało a nic by z tego nie wyszło, ale udało się i powstała pierwsza praca - kurczak. Potem zrobiłem łabędzia a potem się posypało i powstało kilkanaście innych prac. Tu jest właśnie moment w którym pojawił się pomysł blogowania. Pierwszym zamysłem było pokazanie mojego origami, lecz międzyczasie narodziła się moja pasja do ptaków. Był to sezon karmnikowy 2012/2013. Wtedy po raz pierwszy wystawiłem karmnik i zacząłem dokarmiać ptaki. Pewnego razu do karmnika przyleciała sikorka z "niebieską główką".
Bardzo mi się spodobała i zacząłem szukać jej nazwy. Jak się okazało była to modraszka. Później coraz więcej czytałem o ptakach i mimowolnie poszerzałem swoją wiedzę. Tak dotrwałem do dziś i na pewno nie żałuję. Blog okazał się bardzo fajną sprawą. Dzięki niemu można poznać wielu ciekawych ludzi o podobnych zainteresowaniach, lub całkiem odmiennych. Można nauczyć się wiele ciekawych rzeczy. Na pewno ten czas zaliczam do miło spędzonych.










Teraz trochę statystyk:

Posty i komentarze:
W ciągu tego roku opublikowałem równe 100 postów z czego najwięcej dotyczyło ptaków.
Waszych komentarzy jest  prawie tysiąc, ale że starałem się na każdy odpowiadać więc wychodzi dwa razy więcej. Pierwszym komentującym na moim blogu był Damian z bloga Przyrodnicze obserwacje. Bardzo lubię Wasze blogi, często na nie zaglądam, choć nie zawsze komentuje, (ale staram się) to muszę przyznać, że to blog Damiana jest moim ulubionym i najbliższym mojej tematyce.

Wyświetlenia:
Najwięcej wyświetleń odnotowałem w tym miesiącu mimo, że się jeszcze nie skończył i jest najkrótszy.
Liczba wyświetleń za cały rok jest dla mnie zadowalająca, bo spodziewałem się dużo, dużo gorzej, ale o tym nie będę mówił.

Zakładki:
Powstało sześć zakładek:
- Ptaki
- Futrzaste
- Owady
- Motyle
- Origami
- Spis postów

Fanpage:
11 stycznia założyłem fanpage ma Facebooku: Moje Pasje - Blog, gdzie uzbierałem ponad 500 kliknięć lubię to- jak dla mnie wynik fenomenalny.

Obserwatorzy:
W chwili pisania tego posta mam prawie 100 obserwatorów. Bardzo Wam dziękuję za obserwowanie mojej witryny.

Liczba wyświetleń według kraju:
Najczęściej mój blog był wyświetlany w Polsce a potem następująco:
-Stany Zjednoczone
-Rosja
-Niemcy
-Francja
-Wielka Brytania
-Ukraina
-Hiszpania
-Finlandia
-Holandia

Liczba wyświetleń według przeglądarki:
-Firefox
-Chrome
-Opera
-Internet Explorer
-Mobile Safari
-UniversalFeedParser
-NokiaBrowser
-BingPreview
-Maxthon

Najczęstszym systemem operacyjnym do wyświetlania mojego bloga był Windows

Najczęściej odwiedzany post to:
-Jak dokarmiać ptaki

Wygrałem dwa Candy:
-na blogu Stare Pianino Decoupage
- i na blogu Zdolności Tworzenia


To by było chyba na tyle co do statystyk.

Liebster Blog


Świetny prezent sprawiła mi kilka dni temu Pawanna z bloga moje krzaki, ptaki i inne dziwaki, bo podarowała mi wyróżnienie Liebster Blog. Bardzo Ci dziękuję. Pod spodem pytania przygotowane przez nią i moje odpowiedzi.

1. Jaki jest Twój ulubiony kolor?

Żółty.

2. Jakie tematy książek najbardziej Cię interesują?

Fantastyczno-przyrodniczo-przygodowe. Mogą być osobno lub razem.

3. Twoja największa pasja?

To chyba już wiesz - ptaki.

4. Czy lubisz jeździć rowerem?

Uwielbiam.

5. Co najbardziej kochasz w otaczającej Cię przyrodzie?

Muszę się powtórzyć - ptaki, bo jednak one są u mnie na pierwszym miejscu.

6. Czy wybrałabyś/ wybrałbyś się na daleką, zagraniczną wyprawę z plecakiem, czy wolisz wysoki standard?

Zdecydowanie z plecakiem.

7. Jakie kwiaty lubisz najbardziej?

Słoneczniki.

8. Czy boisz się pająków?

Nie.

9. Twój ulubiony film?

Avatar.

10. Czego nie lubisz najbardziej?

Wstawać rano do szkoły:)

Ja również postanowiłem wyróżnić dziesięć blogów. Chętnie nagrodził bym Was wszystkich, ale niestety można tylko 10. Po długim myśleniu wybrałem:

-Blog Las Mira

A poniżej moje pytania dla wyróżnionych na które proszę o odpowiedź:)

1. Co skłoniło Cię do prowadzenia bloga i czy jesteś z niego zadowolony/zadowolona?
2. Jaki jest twój ulubiony ptak?
3.Co najbardziej lubisz robić?
4. Wolisz książkę, czy film?
5.Lubisz zwierzęta?
6.Co najbardziej lubisz w lesie?
7.Gdzie chciałbyś/chciałabyś się wybrać?
8. Co sprawia Ci radość?
9. Masz już w planach przestanie blogowania, czy to daleka przyszłość?
10. Jaki jest twój ulubiony kolor?

Na zakończenie chciałbym Wam bardzo podziękować, bo przecież bez Was to nie miało by sensu. Dziękuję za komentarze, dołączanie do obserwatorów, like na Facebooku i za wszystkie miłe słowa:)



58 komentarzy:

  1. gratulacje i wytrwania w pasji :))

    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Dzięki również za lika ale twój blog to nie moje tematy:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Gratuluję i dziękuję :) Teraz to już z górki, ani się obejrzysz i minie 5 lat :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję rocznicy i życzę wielu lat pomyślnego blogowania! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje zapału, wytrwałości i systematyczności. Popieram miłość do ptaków, u mnie urodziła się jak miałam chyba sześć lat i tak już zostało. Najbardziej uwielbiam te małe zaroślowe i często uciekające przed wzrokiem:) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię te malutkie:) Dziękuję i pozdrawiam:)

      Usuń
  5. happy 1 year blogiversary! and congrats on the liebster award. birds and sunflowers - can't go wrong with those. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję rocznicy blogowania i sympatycznego wyróżnienia ! Tak trzymaj !
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje i życze kolejnych blogowych lat !

    u mnie moja pasja rękodzieło : poduchy, malowanie obrazów, decoupage, sianowije .....
    Zapraszam Serdecznie na swojego bloga i na zostanie tam na dłużej :)
    Próbuję w jakiś sposób się rozprzestrzenić po necie ze swoimi pracami, miło by było jakbyś pomogła. np. poprzez wstawienie mojego linku do siebie ? :)) Lub po prostu zawitanie u Mnie
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Pozdrawiam Serdecznie :)
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne podsumowanie. Gratuluję rocznicy i wyróżnienia , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. tez gratuluje, i mam nadzieje,ze nie myslissz. by konczyc ten blog kiedykolwiek, przeciez ciagle cos sie wokol Ciebie dzieje a ptaszki zawsze dostarczaja tematow. Sciskam jubileuszowo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nie mam zamiaru kończyć:) Pozdrawiam i dziękuję:)

      Usuń
  10. SERDECZNIE GRATULUJE ROCZNICY NA BLOGU, PIEKNE PODSUMOWANIE,ZYCZĘ WIELU MIŁYCH CHWIL W BLOGOWYM ŚWIECIE, GRATULUJE RÓWNIEZ WYRÓZNIENIA,NALEZY CI SIĘ ZA PASJE, KTÓRĄ PODZIWIAM,POZDRAWIAM!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dołączam się oczywiście do gratulacji. Jeden rok, sto postów, to bardzo dobry wynik. Życzę wielu lat blogowania i pięknych ptaków do fotografowania.. Dziękuję bardzo za wróżenie dla mojego bloga. Cieszę się, że lubisz go :). Mam jednak informację dla Ciebie. Ja nie pociągnę zabawy dalej, bo i nie robiłam tego od początku prowadzenia bloga. Mam pod moją ikonką czerwony napis, że komentarze są dla mnie nagrodami i za inne nagrody dziękuję. Trzymam się tego i nie mogę robić wyjątków, chociaż Twój blog bardzo lubię. Nie gniewaj się na mnie. Mam nadzieję, ze dalej miedzy nami będzie ok. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Oczywiście się nie gniewam:) Zasada to zasada i należy jej przestrzegać:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  12. Gratulacje! Blogowanie wciąga i tworzy niesamowite więzi :)
    A ja przegapiłam swoje rocznice..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Rocznice będą następne i może Ci się kiedyś uda:)

      Usuń
  13. Dzięki za wyróżnienie bloga.Ja niestety też nie wezmę udziału w zabawie bo nie bardzo orientuję się w ustawieniach bloga i nie potrafię dodawać linków by wyróżnić blogi.Także przepraszam:)odpowiem tu na pytania krótko:)
    1.kolega,2.Bielik,3.ganiać z aparatem za wszystkim co przede mną nie ucieka.4.film,5.tak.6.magię lasu.7.w góry i nad morze,8.fotografia,9.nie-ale przyjdzie taki czas niebawem.....10.szary.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie dzieje:) Dziękuję za odpowiedzi:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  14. Gratuluję udanego roku. Dziękuję za wyróżnienie i odwiedziny:-) Życzę wielu blogowych radości. A do szkoły bardzo lubię wstawać:-)))))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję roczku - myślę, że następne rocznice będą równie bogate w podsumowaniu :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna rocznica:) Gratulacje i życzenia następnych udanych i bardzo owocnych w posty lat:)
    Bardzo dziękuję za wyróżnienie. Wprawdzie nie przyjmuję, ale tutaj zrobię wyjątek, bo naprawdę doceniam je:)
    Odpowiem na pytanie, tylko jeszcze nie teraz, bo... no niestety, ogromne zawirowania w domu są:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co skłoniło Cię do prowadzenia bloga i czy jesteś z niego zadowolony/zadowolona?
      Nadmiar emocji, wrażeń, zdarzeń, którym trzeba było gdzieś dać upust. W sumie jestem zadowolona, ale zastanawiam się nad zamkniecie tego „Jeszcze nieraz zatańczę”, a z drugiej strony żal mi jakoś. On był pierwszy.
      2. Jaki jest twój ulubiony ptak?
      Jaskółka, a potem czajka
      3.Co najbardziej lubisz robić?
      Pielęgnować ogród, robótki, czytanie, jazda na motocyklu (jako plecaczek)
      4. Wolisz książkę, czy film?
      Zdecydowanie książkę i prasę, ale nie tę „babską”
      5.Lubisz zwierzęta?
      Jejku…. Następne proszę
      6.Co najbardziej lubisz w lesie?
      Wszystko: zapach, mgłę, deszcz, kolory w każdej porze roku, podglądanie zwierząt, nawet bagniska i ich zapach (wychowałam się w leśniczówce)
      7.Gdzie chciałbyś/chciałabyś się wybrać?
      Zobaczyć fiordy
      8. Co sprawia Ci radość?
      Rozmowy i wycieczki z moim Jaskóle, no i Bezka
      9. Masz już w planach przestanie blogowania, czy to daleka przyszłość?
      Zastanawiam się.
      10. Jaki jest twój ulubiony kolor?
      Wszystkie odcienie zieleni, brązów i żółci, błękitny też lubię.. i czerwony…. i biały…. i kremowy… Chyba w takim razie wszystkie

      Usuń
  17. Gratuluję Ci serdecznie rocznicy bloga :)) Życzę kolejnych pomysłów na posty i kolejnych rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Najlepszego z okazji urodzin bloga i dzięki za wyróżnienie. Mam nadzieję, że się nie obrazisz, jeśli nie odpowiem na pytania - odpowiedzi pewnie i tak znasz :) Pozdrawiam serdecznie i tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  19. Z okazji rocznicy życzę, by było jeszcze wiele następnych :) Dziękuję za wyróżnienie, lecz mam zasadę nie przyłączać się do żadnych łańcuszków. Miałem już te LB, ale się nie skusiłem, więc i tym razem niech tak pozostanie, co nie znaczy wcale, że nie doceniam wyrazu sympatii. Mam nadzieję, że się nie obrazisz i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluje:)
      I pasji , i bloga i wyroznien:))
      Serdecznie pozdrawiam i dziekuje za wizyty i komentarze u mnie:)))

      Usuń
    2. Dziękuję Andrew i nie obrażę się:)

      Usuń
    3. I tobie Katarzyno również dziękuję:)

      Usuń
  20. Bardzo się cieszę, że dzięki blogowaniu, zrodziło się u Ciebie takie hobby jak obserwacja ptaków! Origami to też coś! Ja w życiu nie robiłam nic z origami, musisz być cierpliwy skoro to tez Twoja pasja:)
    Mamy podobne upodobania (chociaż ja o wiele wiele starsza), ulubiony kolor żółty, rower, plecak, nie boimy się pająków i to, że nie lubimy rano wstawać :) Ty do szkoły ja do pracy:)
    Zyczę następnych miłych lat w blogowaniu i rozwijaniu Swojej pasji! Bardzo ważną w życiu rzeczą jest mieć pasje!!! Inaczej to życie jest puste:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Beautiful anniversary, one year passed. Well done.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wonderful series of pictures. Congratulations.

    OdpowiedzUsuń
  23. Beautiful photos!
    Lovely birds ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. USA -to ja:)))) To sa moje wejscia,hehehe. Twoj blog to inspiracja, to takie odstresowanie od problemow codziennego zycia.
    Zwirze latajace i fruwajace dostrarczaja nam wielu rozrywek i Ty wiesz co jest fajne?! Fajne jest to, ze sa sympatycy takich tematow.
    Origami to jak dla mnie, to kosmos - podziwiam ludzi ktorzy tworza, ucza sie i pokazuja swoje dziela, kunszt wykoniania - ja jako laik jestem pod wielkim wrazeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  25. gratuluję rocznicy i wyróżnienia:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Cieszę się, że Ci wyszło i masz tak świetny wynik i wyróżnienia. Mnie niestety się nie udało, ale cieszę się że ci wyszło! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Myślę, że może warto spróbować jeszcze raz. Pisz komentarze na blogach a potem wróć do blogowania i zapraszaj do jego odwiedzania:) Jak byś miał taki zamiar to napisz a ja dam link do twojego bloga tu i na fanpage'u:) Pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Dziękuję za poddanie takiego pomysłu, ale ja nie mam szczęścia (niestety) w robieniu takich rzeczy. Twój blog jest 2 miesiące starszy, a pisałeś, że masz ponad 1000 kom. i mniej postów ode mnie. Ja mam kom. tylko 41! Wiesz, że robiłem wszystko, ale na nic! Może, kiedyś wrócę, ale wątpię. Powodzenia!

      Usuń
    3. No to trudno, ale dalej zaczęcam:) Życzę powodzenia na stronce o skokach:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  27. OGROMNIE dziękuję za wyróżnienie! :)))) Czuję się zaszczycona, naprawdę. Jak miło, że komuś podoba się mój blog :)

    Tutaj odpowiedzi na Twoje pytania:

    1. Co skłoniło Cię do prowadzenia bloga i czy jesteś z niego zadowolony/zadowolona?
    Tak, jestem zadowolona, oczywiście :) A do prowadzenia bloga skłoniła mnie chęć podzielenia się z innymi ptasiarzami moimi obserwacjami, zdjęciami i rysunkami.

    2. Jaki jest twój ulubiony ptak?
    Szczerze mówiąc nie wiem. Kocham ptaki między innymi za to, że się różnią: inaczej wyglądają i mają inne zwyczaje, wydają inne odgłosy. Jednak wszystkie są niesamowite i fascynujące.

    3.Co najbardziej lubisz robić?
    Spotykać się lub rozmawiać z kolegami/koleżankami po fachu, łazić z aparatem po krzakach, czytać książki, grać na pianinie.

    4. Wolisz książkę, czy film?
    Zależy którą książkę i który film. Chociaż zwykle preferuję książki.

    5.Lubisz zwierzęta?
    Oczywiście! :))

    6.Co najbardziej lubisz w lesie?
    Nastrój, który tam panuje. Tajemniczość, spokój. Zapach i śpiew ptaków.

    7.Gdzie chciałbyś/chciałabyś się wybrać?
    Do Australii albo do lasu deszczowego (chociaż tam jest dużo pająków, brr).

    8. Co sprawia Ci radość?
    Patrz punkt 3 :)

    9. Masz już w planach przestanie blogowania, czy to daleka przyszłość?
    Nie mam, oj nie.

    10. Jaki jest twój ulubiony kolor?
    Zielony.

    PS Kiedy odblokują Ci facebooka?

    OdpowiedzUsuń
  28. Great shots of birds at winter feeding stations.

    OdpowiedzUsuń
  29. Fantastyczny blog, który zawiera nie tylko piękne zdjęcia, ale też wiele ciekawych i cennych informacji. Na pewno będziemy tu częściej zaglądać! Gratulujemy pomysłu i samozaparcia - choć my działamy na "rynku blogerskim" dopiero od niedawna (styczeń 2014), wiemy, ile czasu i wyrzeczeń kosztuje praca nad opracowywaniem postów.
    Pozdrawiamy ciepło z Opolszczyzny i zapraszamy do odwiedzenia naszego bloga przyrodniczego... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Ja do Was też będę często zaglądał:)

      Usuń

Dziękuje za ślad po Twojej obecności:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...