czwartek, 26 lutego 2015

Druga rocznica blogowania!!!

Dokładnie dziś mija już druga rocznica mojego bloga!!! Może pamiętacie post z poprzedniej rocznicy w którym mówiłem jak narodził się pomysł na blogowanie (jeżeli nie wystarczy kliknąć -KLIK), więc nie będę znowu tego pisał. Początek jak chyba ze wszystkim był ciężki, jednak z czasem coś drgnęło i zaczęło przybywać wyświetleń, pojawiły się pierwsze komentarze, które otworzyły drogę do reszty blogowych światów. Patrząc na te dwa lata jestem bardzo zadowolony z efektów. Nie spodziewałem się nawet, że blog uzyska tylu zwolenników. Myślę, że naprawdę warto było go założyć. Dzięki niemu poznałem wiele wspaniałych osób z podobnymi zainteresowaniami i tymi całkiem różnymi od których naprawdę sporo się dowiedziałem i nauczyłem.  Jedyną rzeczą nad którą się zastanawiam to długość blogowania. Na razie nie zamierzam kończyć, ale z czasem wszystko może się zmienić. Cóż zobaczymy:) 
Korzystając z okazji chciałem Wam bardzo podziękować za wszystkie wyświetlenia, komentarze i polubienia, bo przecież bez Was pisanie nie miałoby sensu. Mam nadzieję, że dalej będziecie mnie odwiedzać.




Teraz przejdźmy do podsumowania i kilku statystyk:

Wyświetlenia:

Od początku blogowania licznik wyświetleń przekroczył 60 tysięcy!!! Najwięcej wyświetleń miał tegoroczny lipiec, a ponad połowa to wyświetlenia z Polski.





 Posty i komentarze:

W ciągu dwóch lat opublikowałem 167 postów (100 w tamtym i 67 w tym roku).
Najwięcej wejść niezmiennie od tamtego roku ma post
Jak dokarmiać ptaki
Samych waszych komentarzy (nie licząc moich odpowiedzi) jest ponad 2 tysiące. Za każdy bardzo dziękuję i mam nadzieję, że dalej będziecie u mnie komentować.





Obserwatorzy:

Liczba obserwatorów wynosi dokładnie 131 osób. Bardzo dziękuję za obserwowanie.





Facebook:

Działa również fanpage Moje Pasje - Blog, gdzie uzbierałem od Was ponad 700 polubień (oczywiście zapraszam do polubienia przez osoby, które jeszcze tego nie zrobiły:)). Oprócz tego funkcjonuje także grupa Fauna i Flora, która niedługo (mam taką nadzieję) dobije do 300 członków (zapraszam do dołączenia:))





Zakładki:

Uzbierało się ich dziewięć:
-Origami
-Ptaki
-Owady
-Futrzaste
-Motyle
-Spis postów
-Poradniki
-Reklama bloga
-Ciekawe strony





Projekty:

Autor bloga rzemlik.pl zaprosił mnie do współtworzenia Blogosfery przyrodniczej, czyli strony która w jednym miejscu chce skupić wszystkie blogi z tematyką przyrodniczą.
Mam również drugiego bloga Inny punkt widzenia, lecz z braku czasu jest on na razie nieaktywny.
W przyszłości chcę się pobawić w serwisie YouTube, ale na razie to tylko pomysł.





Konkursy:

 W ciągu tych dwóch lat wygrałem kilka konkursów na Waszych blogach i dostałem kilka prezentów. Za wszystko dziękuję.



Halo:

To zjawisko o którym możecie poczytać tutaj -KLIK, czyli w skrócie i ogólnie mówiąc zimowa tęcza jest chyba (przynajmniej dla mnie) najciekawszym wydarzeniem przyrodniczym w tym roku, które widziałem na żywo.
 Stoi ono również za moim debiutem w telewizji!!!
Zdjęcie zjawiska zostało pokazane w pogodzie na kanale TVP Kraków.





Tak to właśnie wygląda:) Mam nadzieję, że niczego nie zapomniałem. 

Na zakończenia jeszcze raz chciałbym Wam podziękować i życzyć nam wszystkim  dobrej zabawy w tym co robimy:)




Pozdrawiam Karmnik54:)





81 komentarzy:

  1. Hello!:) Since I started to visit you, your photography has improved, each time it gets better and better, and these shots are all fabulous wildlife images. I also thought the How to feed Birds a fantastic post, and have visited more than once
    Best Regards..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa:)

      Usuń
  2. I forgot to say congratulations on reaching your second year of blogging, and I hope you do continue.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje i dziwi mnie ze zastanawiasz sie jak dlugo mozna blogowac! poki sprawia Ci to przyjemnosc a temat przyrody jest przeciez nieskonczenie ciekawy...i rob to dalej z pasja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nie mam zamiaru kończyć ale zawsze jest coś o cczym myślimy:) Dzięki i pozdrawiam:)

      Usuń
  4. O rany ja w ciągu roku zrobiłem już ponad 220 postów :O !!! Ale gratuluję i liczę, że ta piękna liczba 60-u tysięcy powiększy się do stu tysięcy, a może nawet kiedyś do 1 000 000. Znam blogera polskiego, który w ciągu może dwóch lat uzbierał ponad 1 000 000 wyświetleń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim skromnym zdaniem jeśli się na blogu nie zarabia to statystyki są mniej ważne. Tu chodzi o pasję i o to by się komuś chciało. Nie jest trudno nabić sobie statystyki - ale to będzie tania reklama a nie coś co kochamy i co nam daje kopa każdego dnia do działania. Osobiście wolę mieć bliską i szczerą znajomość z kilkunastoma wiernymi odbiorcami mojego bloga niż milion anonimowych obserwatorów którzy tylko czerpią ode mnie nie dając nic w zamian bo takiej ilości się nie ogarnie. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Ja mam akurat jeszcze skromnie :) Tylko kilka osób jest mi znanych z komentarzy :) Na przykład sam Karmnik :) I paru jeszcze. Może masz i rację :)

      Usuń
    3. Marcin gratuluję i dziękuję 220 postów:)

      Usuń
    4. Luna - zgadzam się całkowicie. Ststystyka i komentarze motywują do działania, jeśli grupa osób choć niewielka nas często odwiedza to duży sukces przynajmniej ja tak myślę:)

      Usuń
    5. I pozdrawiam Was oczywiście:)

      Usuń
  5. Fajne teksty, piękne zdjęcia, sukcesy, miłość do przyrody:):):) To wszystko w Tobie cenię. Gratuluję i życzę dalszego pomyślnego blogowania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje gratulacje, pasję trzeba pielęgnować i się nią dzielić by mogła pięknie kwitnąć. Pozdrawiam i zyczę kolejnych udanych lat blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych sukcesów blogowych!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję ciekawego tematycznie bloga. Zaglądam może od niedawna i niezbyt często, ale wpadam a dzisiaj gratuluję drugiej rocznicy życzę kolejnych oraz coraz więcej czytających....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ja również do Ciebie zaglądam:)

      Usuń
  9. gratulacje rocznicy. ;) trwaj dalej tutaj. piękne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję Tobie rocznicy i kolejnych życzę :) Nie ma co się zastanawiać, ile się tego bloga będzie pisało. Ile się da ;)
    Masz bardzo ciekawe hobby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile się da - dokładnie:) Dzięki i pozdrawiam:)

      Usuń
  11. To juz dwa lata? Jak ten czas leci, wydawaloby sie, ze jakby wczoraj pisalam pierwsze komentarze. No to gratki! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeju... Po pierwsze ogromne gratulacje ze wszystkich Twoich osiągnięć! Naprawdę, to halo było zdumiewające! Jeszcze raz Ci gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nice pics.. Lovely birds.. Have a nice Weekend..

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję z okazji drugiej rocznicy.
    Jestem zachwycona Twoją pasją.
    Domyślam się, że będzie związana z kierunkiem na przyszłe studia.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałbym pójść na leśnictwo:) Dziękuję i pozdrawiam:)

      Usuń
  15. happy 2nd blogiversary! happy continued blogging to you!

    OdpowiedzUsuń
  16. Miło, że masz takie wspaniałe pasje i miej je zawsze. Niech się znowu znajdą Twoje zdjęcia w telewizji. Baw się dobrze w następnych latach, po tych dwóch, których gratuluję. :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje i pisz jak najdłużej :-)
    132 nie wiem dlaczego ??
    Zaglądam , czytam a nie wpisałam się na listę obserwujących :-)))

    OdpowiedzUsuń
  18. No hejka :)
    No własnie, po co piszemy blogi?... hymmm... spowodowałeś, że zadałam sobie to pytanie ;)

    Myślę sobie, że nie o ilość wejść, komentarzy chodzi ale o pasje... I Ja Tobie życzę aby Twoja miłość do przyrody nigdy Cię nie opuściła :))))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze jest w tym wszystkim dzielenie się swoimi zainteresowaniami:) Dziękuję i pozdrawiam:)

      Usuń
  19. Gratuluję Jubileuszu blogowania !
    Wspaniale że masz pasje i ciekawe pomysły na podziwianie przyrody !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Nice selection of photo's It was a pleasure to look at!
    greetings from the Netherlands,
    Maria

    OdpowiedzUsuń
  21. Serdecznie Ci gratuluję! Budujące jest to, że są młodzi ludzie, którzy mają tyle w sobie pasji:) Tu piszę o Tobie:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo Ci gratuluje! I mam nadzieje, ze bedziesz jeszcze dlugo prowadzil swego bloga.
    Bo jest naprawde odbiciem Twej pasji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Też mam taką nadzieję:)

      Usuń
  23. Gratuluję drugiej rocznicy :))) Zapewniam o swojej obecności, choć, być może nie zawsze zostawiam komentarz. Życzę kolejnych rocznic w blogowaniu, kolejnych wyróżnień i nagród, a nade wszystko cierpliwości w "polowaniu" (bezkrwawym). Dzięki Twojej pasji poznaję nazwy wielu, szczególnie ptaków, które spotykam i ja, lecz nie wiem (sama od siebie) z jakimi mam do czynienia. dziękuję za Twoją obecność :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Dwa latka to już poważna sprawa, gratuluję i życzę kolejnych rocznic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zapraszam częściej:)

      Usuń
  25. Gratulacje! I tak trzymaj :) Fotka na samej górze boska :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oczywiście gratuluję rocznicy i powie Tobie,że zawsze będzie coś do pokazania a wracając do starych postów będziesz się uśmiechał,bo przypomni Ci się moment wykonania fotki:)Ja tak mam chętnie wracam do starych postów-to też pokazuje zmiany jakie zachodzą w nas samych jak i otaczającej przyrodzie.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Wspominanie postów to świetna sprawa:) Dziękuję i pozdrawiam:)

      Usuń
  27. Robisz kawał dobrej robot i oby tak dalej - gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Serdecznie gratuluje, cały czas Cie podziwiam za zapał, wiedzę i umiejetnosc czerpania radości z natury...pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Serdecznie gratuluję, bogate były Twoje dwa lata, życzę kolejnych równie udanych :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję! Tobie się udało. Życzę kolejnych dobrych lat...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Tobie na pewno też się uda:)

      Usuń
  31. Serdeczne gratulacje, świetny blog, super podsumowanie i życzę oczywiście dalszych sukcesów w promowaniu przyrody :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję rocznicy! Mam nadzieję, że jeszcze na długo starczy Ci zapału :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Też mam taką nadzieję:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  33. Gratuluję rocznicy i życzę wielu kolejnych. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluje. Bardzo fajny blog, powodzenia przy dalszym blogowaniu życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zapraszam częściej:)

      Usuń
  35. Wielkie gratulacje i dalszych lat blogowania .Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za ślad po Twojej obecności:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...